kronologi perakhiran peperiksaan akhir..

ha!!! ble abes je paper kaedah penyelidikan 25.11.2008 aritu, aku trase psaan tak berapa nak MERDEKA...sbbnye...aku memikirkan paper business law yang mcm haram dan financial management..

lantaklah kata aku!! balik exam tu je...aku memg trase amat penat yang amat!! mungkin aku menggunakan otak aku di tahap kapasiti yg di luar jangkaan agaknya...nak sampai bilik pon mcm xlarat!! seyes pnat dowh!! sblm balik,pg la lunch dulu dgn kwn2...

sampai bilik tros tdo...xpdulik kate aku!!

then bgn2 tdo..ak mule kmas2 brg2 aku sikit...tapi aku sedar yang aku ni bukan la balik the day after the exam..heehe..sbbnye..aku ni agak baik jgak la tgu kwn2..nk blik same2...hahah...sbnrnya..aku tunggu YDP MPP kita abes kursus K.P.O nye...die abes 29hb sebelah petang..lg pn..kalau balik awal bkan ade pape kat uma...hahaha....
sepanjang menunggu beliau habis kursusnya..byk la jgak agenda2 yg aku buat utk mengisi masa lapang aku..antaranya:

1) main game PRO EVOLUTION SOCCER 2009
2) Downloading
3) kemas brg2...
4) lepak2 dgn kwn2 yg lambat balik... (amir,paan,hakim,akmal dan din)

mcm2 aktiviti aku sbnr nya spanjang 4hari berada di kolej..spanjang itulah aku menikmati kesunyian kolej aku..memg tenang...tapi aku tau...ade je org yg xbleh hidup di kwsn UUM ni... org2 cm ni memg tak reti bsyukur!! pdulik kan..yg penting aku suke..

sampai 29hb aritu,si din ni ckp kat aku yg kita akan gerak dlm pkol 6 petang.. sampai pd waktunye...haram!! xgrak2 pon...last2 pkol 8 lebey bru gerak...yela.aku fhm la..org pnat bkursus kan..dh la kurg tdo...xpe din..janji aku sampai JB sudah..

antara pengguna kereta din utk ke kg halaman ialah din sendri,paan,2 dua org mpp yg ak lupe namenye...aku la manusia yg paling jauh kg halamannya..mcm din dan paan..dok kluang... 2 wanita mpp itu,sorg dok kl..benti kat sungai buloh.parents die amek..sorg lg kat ayer keroh..bf die amek..hehehe..aku plak..jb!! stdy kat uum..smpdn Msia-thai..uma kat smpdn Msia-spore!! alahai...tp ok what dok blaja jauh2.,,bru ade life...hehehe...xmcm member aku sorg ni..dok kat perlis je...(akmal,ang xde feeling blik kampung cm kitorg..hahaha)...

dh tu je ak nye cte...pnat la plak menaip...kan bes kalu ade technology yg dapat scan sejarah hidup kite...then techno tu akan transferkan sejarah2 kite dlm btk karangan cmni...fuh!! make it my life easier to deliver ape yg ak dh alami sblm ni.. fikir je ape nk ckp..techno tu akan scan ape yg fikirkan...memg world la kalu ade!!

salam...
Posted on 5:24 PM by Khairil Khamis and filed under | 0 Comments »

0 comments: