boringku melangit

bdasarkan tajuk di atas..(chewah!!), memg aku berada di tahap boring yg melampau!! ibarat borink aku ni kalu di tukar kan kpd aras banjir,dh sah2 berada di tahap bahaya...di tahap bahaya ni la yg mybbkan penduduk setempat kene pindah ke kwsn yg lebey selamat...hahhha..

berbalik kpd borink ak,sejak aku sampai kat jb ni,aku nye borink meningkat dari masa ke masa...hhaha...sampai uma family pagi nya,petang dah pergi uma abang..a.k.a rumah lame kami..

nasib baik la abg aku ade streamyx, kalu tidak,mati kutu di buatnya...

mlm pertama aku berada kat rumah abg aku ni..aku p melepak tgk game Manchester United lwn Manchester City yg berkesudahan 1-0. dan aksi mendebarkan di Stamford Bridge di antara tuan rumah Chelsea dan Arsenal.hasil perlawanan tersebut, Arsenal mencipta kejutan apabila menewaskan tuan rumah dgn kesudahan 2-1..penyudah Van Persie menaikkan namanya dan Arsenal.tetapi Chelsea, 2 kali beb kalah dengan team hebat di tempat sendri.sebelum ni Liverpool...hhahaha..kesian..aku lepak dgn mon dan dek am...sampai game abes pkol 1230 antara Chelsea vs Arsenal..

Malam kedua plak...aku pg meronggeng dgn Mon dan Dek Am kat Danga Bay.pergi Karaoke.. lewat jgak meronggengnye..dlm pkol 11 grak...ala...tp yg malangnya,aku xjmpe la lagu2 yg aku suke nyanyi..xde dalam senarai karaoke jamban yang aku pergi ni...nasib baik la ade lagu AFGAN-TERIMA KASIH CINTA..bleh gak melayan..jmpe gak karaoke lagu ni..heheh...mule dgn 3 lagu=RM3.00 hahaha... kemaruk nye pasal...tmbah lg 2 lagu..hahaha... 2 kali lagu afgan aku pasang.hahaha..setelah menjadi artis recording utk beberapa ketika,kitorang melepak kat mamak lagi.sampai la pkol 2 lebey..after lpak tu..pg la survey2 tmpt utk projek besor yg akan kami adakan..chewah!! hahaha...

mlm ni..ade sorg lagi ahli utk meronggeng malam ni..mamat dah balik dh! hahah..mlm ni memg la worst!!hahaha...tp sbnrnya,aku dah di sound dgn parents aku.jgn kuar mlm..agak bahaya kate depa...syg dowh parents aku kat aku..anda bagaimana???hahah.

dh la...aku nk mandi ni....abg aku pn dh nk gune laptop beliau..jap lg kuar lagi la kot...hahahah....

daa~~~~~
Posted on 5:44 PM by Khairil Khamis and filed under | 0 Comments »

0 comments: