kerja malam & A' famosa Waterworld

malam tadi (0301208), adalah kali ketiga aku pg merambu keluar di waktu malam.. malam ni ade mamat.baru balik dr langkawi.ade kajian luar di sana..

aktiviti kami bermula pada jam 11pm.bile phone 6070 aku di dapat message ringkas dari Mon
( aku dtg ni..). nasib baik la aku sudah siap ketika tu..kalau tak, berebut jgak..tp sblm tu aku sudah msg mon ade plan mlm ni ke tak..die jwb ade..tp mlm cket.sbb die pg tesco.. tnye kat dek am plak untuk kepastian melalui YM..

berbalik kpd cite td..after mon amek aku..kitorang cm besa pg umah dek am..lame gak stay uma die..die xsiap lg..hahaha...dorg bsembang pasal fantasy football.. dorg sgt rancak..tp aku blur2..sbb ape point men game tu...bile tnye mon..sng je jawb.. dapat belagak...ketwa bsor aku..

dh siap si dek am..tros ke danga bay..pe lagi..karaoke la..kat karaoke ok...hehehe..mcm besa la..aku dgn lagu aku..Afgan-terima kasih cinta ..tapi kali ni ak tjumpe plak lagu Dmasiv-cinta ini membunuhku...meronggeng la lagu tu lagi..

gambar bawah ( mamat.dek'am.mon)













selesai meronggeng karaoke...mon dpt msg dr arif..yg die nak join jgak..kene la amek die jgak kat uma...after amik die ktorg lepak kat mamak sampai 3 lebey..mcm2 di sembang2 kan...hahaha.. kitorang akan pergi bercuti!!!

gambar sebelah
(aku sedang nyanyi lagu afgan-terima kasih cinta)



mule2 campaign kat tepi laut..kalu kat tepi laut,,dah pasti men laut kan? skang kan tgh musim tengkujuh! so amat bahaya dijadikan kawasan lawatan.. di tambah pulak ade kes kematian di mersing tempoh hari..krn air pasang tbe2 naik sehingga 2 meter.. 2meter????

ade kbnrn jgak..krn abah aku ckp...after tsunami lalu..pmukaan laut jd bengong..so fhm2 la kalu dh bengong tu..tu yg nyebabkan air pasang naik tibe2...abah aku seorang kastam laut..so die amat pakar dalam bidang laut..dan beliau bkemahiran memandu kapal..erm....


gambar bawah( mereka bernyanyi dengan penuh kesungguhan dan bersemangat.hahahaha...)



akhirnya..kptusan dibuat untuk pg air famosa waterworld..mybe dlm 10-11hb. after raye....ahaha....yeah!! holiday...



kami akan ke sini..a famosa waterworld! insya-Allah

aku sampai uma dlm pkol 4am!! lambat tu!!
Posted on 5:47 PM by Khairil Khamis and filed under | 0 Comments »

0 comments: