aku sedang melayan lagu indonesia(menggila)!!

HYE....
tahla... sejak akhir2 ni aku mgila betul mendengar lagu2 indon..
mungkin sbb die nye lirik dan alunan muzik tu kot.
tapi ntah la..memg suke benor mendengar...
meh kita lihat same2 lagu yg aku ngah dengar skang!!!
Afgan - Terima Kasih Cinta
Ari Lasso-Hampa
Ari lasso -Seandainya
Ari Lasso - Cinta terakhir
Ari Lasso - Cinta Sejati
Agnes Monica - Matahariku
Ari Lasso Ft Bunga Citra Lestari - Aku Dan Dirimu
D'Masiv - Cinta Ini Membunuhku
Kerispatih - Bila Rasaku Ini Rasamu
Kerispatih - Demi Cinta
Padi - Menanti Sebuah Jawaban
Padi - Ternyata Cinta
Romance - Ku Ingin Kamu
Rossa - Aku Bukan Untukmu
Samsons - Tak Bisa Memiliki
Sheila On 7 - Yang Terlewatkan
ST12 - putuskan saja pacarmu (puspa)
ST12 - Saat Terakhir
Yovie & Nuno - inginku
Posted on 5:42 PM by Khairil Khamis and filed under | 0 Comments »

0 comments: