Al-kisah di waktu pagi aku!

selamat pagi semua! (8.45am, 02122008) bangun2 je..dgn xbasuh muka,xgosok gigi,,tros pasang plag laptop abg aku dan tekan butang start laptop...aku tpakse guna laptop abg aku sbb aku nye laptop tertinggal kat rumah family aku.aku skang stay kat rumah abg aku a.k.a uma lame kami.duduk sini dh hampir 20 tahun..erm..sini la ramai kawn2 aku sejak kecil lagi.. that's why la aku lebey suka dok sini wpun xde dapur utk masak berbanding uma family aku..sbb nya,,kat uma family aku,xde kwn, sunyi dan boring..so even lapar itu x jadi masalah besar buat aku.. tapi ade bes jgak dok uma family aku..heehhehe...

perot aku trase lapor la plak...ckp pasal lapor tringat plak kat jiran aku ni..name die mak non.die ni caring dgn adik bradik aku..die ni penjual nasi lemak..murah gile!!! 50 sen sebungkus! tp kalu jual kat kdai 60sen! believe me! kat sintok or changlun pon xjmpe la nasi lemak 50sen.hahaha..ade pon juta2..hahaha..nasi lemak juta2 tu la yg buat aku asik pg toilet.org kate sambal xmask...back to crite mak non, dah la murah nasi lemak mak non..besor..sambal sdap gile dan puas ati..aku bkan nak ckp besor dan banding2 kan,,tp cube bygkn, jb yg bandr beso cm ni ade jual nasi lemak murah dan besor berbanding kat sintok or kedah yg jual mahal dan kecik dan xsdap kdg2 sambal nye...

aku lapo.....jap ek,, aku nk pg tgk nasi lemak.ade tak mak non gantung nasi lemak kat gate uma aku...
ok...ade la nasi lemak mak non gantung kan..hehe..ak nk mkn jap eh...ok bye...

ni la kaedah jiran aku letakkan nasi lemak kat uma aku..ehehe..

see! bleh bandingkan tak nasi lemak yg bharge 50-60sen dengn nasi lemak kat sintok!! hehe..



see! bleh bandingkan tak nasi lemak yg bharge 50-60sen di JB dengan nasi lemak kat sintok!! hehe..


ni la kaedah jiran aku letakkan nasi lemak kat uma aku..ehehe..



Posted on 5:13 PM by Khairil Khamis and filed under | 0 Comments »

0 comments: