Solat ( appreciating to Sharifah Norfaraziha)

arini aku pegi kelas awal sket dari mcm besa( arini kelas 1230pm..)

sbb farah nak mitk tolong aku teman die pg UIL settlekn urusan praktikal beliau..

(utk pgetahuan semua..cume farah saje yang panggil aku ILHAM kat UUM ni..sbb die tringat ade satu watak dalam novel yang beliau bace..dan watak tu sagt2 beliau suke...)

mase kami dok sarapan dan bbual pasal praktikal
kat Subaidah..( restoran esklusif di UUM.. hehe....)
tbe2 die trus tukor topik....dgn mgeluarkan ayat.....

"solat jangan tinggal,ilham..... 2-3 hari lg kan ilham nak kawin...."

ayat beliau sangat2 berlapis dan sopan
tp..
ayat beliau amat tragis dan cukup memberi makne kat aku...

***to farah...no words can describe my feelings.. except THANK YOU!!




Posted on 11:11 AM by Khairil Khamis and filed under | 5 Comments »

5 comments:

Lead said... @ February 4, 2009 at 1:23 PM

eh...eh....si chairielize....nmpak manja-manja pulak......

haha........

~wAniE~ said... @ February 4, 2009 at 1:58 PM

farah?? i knw die..bdk ko k kite..heheh..die mmng comey..hehehhe..kamo nk kawin ker??ngn saper??hehhehee

fara said... @ February 4, 2009 at 3:49 PM

hehe...skadar mengingatkan...
wanie pun kwan ilham ae...

Chairiel aka Bubub said... @ February 4, 2009 at 7:54 PM

aah...knal jgak...
hehe....

Chairiel aka Bubub said... @ February 4, 2009 at 7:55 PM

cik wani...
kene fhm kn ayat tu...
hehehe