Appreciating to MyToodakStudio!

salam sejahtera ke atas kamu!!

thanks kepada fikri aka Mr. Toodak...
kerana kesudian ko edit pic aku dgn sya....
nice dowh!
bro,aku ade lg 100 gambr lg yg blum di edit..
nanti aku dtg bilik ko ea..
aku nak mitk tolong ko edit n touch up sket pic aku ni...

yg penting ko touch up kat part muke aku.,,,
coz ko fhm2 la muke aku..
penoh khazanah tak berkenan di hati!! hahaha~~~~

untuk pengetahuan semua si fikri tibe2 je kuarkan statement tentang aku..
kat blog die...
nak tau ape??
masuk kat blog Mr toodak kite ni ea....


*untuk pengetahuan semua fikri ni photographer tetap kat DPP Bank Rakyat.
* pelbagai servis yang beliau tawarkan

sila layari blog beliau untuk maklumat lanjut:

http://www.mytoodakstudio.blogspot.com/


Posted on 9:58 AM by Khairil Khamis and filed under | 0 Comments »

0 comments: