bob yang tak pernah menyesal ( wake up la...!!!)

dari pkol 10.05PM td sampai skang ( 10.44PM)...
aku xgerak2 lg dr kusi coklat buatan tangan dari itali ni ( ye la sgt!!)..
dan dari td jgak la...
otak aku pkir buku International Finance... ( nak study la mksdnye...)


"ko bob...time awl2 cm ni ko xnk study...
nanti dah nak nazak baru ko nak bertobat..." aku bermonolog...


tapi...nak menggerakkan bdn..dan alihkan bnda yang takde pekdah ni...
( laptop and broadband rumate....)
cukup pyh...
mcm lumpuh satu bdn ( mitk d jauh kan...)

ok...tinggal bp 5 minit lg nak pkol 11pm...
so..time to repent... ( iya!!!!)



Posted on 10:43 PM by Khairil Khamis and filed under | 1 Comments »

1 comments:

aquarius said... @ February 8, 2009 at 1:06 PM

senang jer
ble ko ckp nak study ko terus bgn jer n g study..
if ko ckp nak study tp ko ckp jap g,malas la so benda tu terus la xbuat...
cuba dulu n lihat hasilnya...