melantik Photographer rasmi tak berbayar


"selepas meneliti dan mengkaji secara mendalam terhadap hasil yang fikri telah lakukan...
secara eksklusif nya..
saya ingin melantikFIKRI atau name gelaran nye FIK sbg juru foto saya yg tetap tapi tiada bayaran apa..tp hanya la satisfaction...."
aku bermonolog....


bile tgk Fik amek picture gune camera SLR yg die guna..mcm best je amek pic...
dan makin seronok plak ble pic yg di amek tu diedit mgunakan software adobe photoshop..
so pic yg di ambil tu menjadi lebih unik dan memuaskan....
ni antara pic2 yg br di ambil baru2 ni..



sampai2 je kat bilik JMPD Bank Rakyat..aku nampk si fik ni ngah standby nk amek pic org len..so tbe2 aku sruh si Fik ni amek pic ala2 penjahat kat dlm tV....hahaha


mase ni..aku mintak si fik amek aku sorg..tbe si charip tbe2 trus interframe...so xjd la nk amek pic sorg..



ni hakim.rumate fotographer kita ni..



memg xleh disangkal,si hakim ni memg gile amek pic..hehehe...
Posted on 5:49 PM by Khairil Khamis and filed under | 0 Comments »

0 comments: