Laptop=Nyawa

salam...

arini aku nak crita pasal salah satu harta aku yang aku anggap seperti NYAWA aku..

kalo ko tgk gambar yang tak brapa nak clear ni..ni la salah satu NYAWA aku....LAPTOP..

mungkin pada korang, korang anggap tak la brapa penting sangat dlm hidup korang.. tapi pada aku, bnda alah ni yang aku paling sayang.


byk faktor yang aku bleh bagi knp perlu laptop ni spt nyawa aku.salah satunya,
  • dia la peneman aku waktu aku sedih,
  • waktu aku gembira,
  • waktu aku susah,
  • waktu aku senang,
  • dia peneman aku waktu tdo, kadang2 dia yang tido kan aku,
  • kadang2 plak tu, dia la telinga aku yang aku rasa, aku perlu luahkan melalui pkataan,

tapi skang, dia mule menunjukkan tanda2 merajuk. ntah la...ade ke perasaan laptop ni?
dia skang takde wifi, bila nak on, skrin taknak menyala, wpun dah on, lpas ni ape plak...

harap, bnda alah ni tak bterusan membuat hal..ko nyawa aku dowh!

regards,
bubub
Posted on 1:07 AM by Khairil Khamis and filed under | 0 Comments »

0 comments: