i love you, ila damiaa...


sangat la tergerak hati utk update blog aku ni....
ni punca daripada ila damiaa..peserta mentor ke-4,
protege kpd joe flizzow...
aku memg SANGAT2 TERUJA dgn suara ila damiaa,
suara dia, lain daripada yang lain,
aku bleh ibaratkan, suara dia seperti artis hollywood perempuan kulit hitam..
suara dia, aku bleh setanding dgn alicia keys, rihanna dan sbgnya.
serius weh! suara mcm org pmpuan negro!

tambahan pulak, ini la pakej yang aku nak utk dijadikan pilihan hati..huhuu...especially gaya die btudung..tapi, luaran tak memberi apa2 makna, kalo dalaman tak secantik luaran.....

apa pun, i love ila damiaa!

TO ALIA DAMIAA: JIKA ANDA KE FINAL SILA BAGI TIKET PERCUMA SEAT DPN SKALI..SO BLEH TGK KAMU DARI JARAK DEKAT...HEHEHE

jom aku bg video tuk bg korg dgr suara die...

p/s: ok la fine bg org melayu tak layan lagu melayu.lantak korang! aku pdulik ape. yg penting semua aku layan....


Posted on 10:23 PM by Khairil Khamis and filed under | 2 Comments »

2 comments:

farwalis said... @ June 11, 2010 at 4:29 AM

gua suka Liyana Jasmay!

Farhana Ann said... @ June 14, 2010 at 11:52 AM

hey. link me hahahaha~