Too Soon....

wahai ku cinta...dengar la kiasan ini....

"Jangan tinggalkan org yg kita sayang, utk org yg kita suka..Kerana, org yg kita suka, akan tinggalkan kita untuk orang yang mereka sayang..Jangan cuba dapatkan apa yg kita sayang, tapi sayangilah apa yang kita ada..."

tapi..ko telah pergi selamanya....
Posted on 3:46 AM by Khairil Khamis and filed under | 9 Comments »

9 comments:

iNaMoRaTa said... @ July 19, 2009 at 11:42 AM

i penah dgr kata² ni dr sumone..quite penuh bermakna..tapi i currently not understand wat datz meaning..

btw,,
yg patah tumbuh..yg hilang berganti..
cheer up my fwenz..

aquarius said... @ July 19, 2009 at 2:57 PM

2 ayat atas aku setuju...like yang dikejar berciciran yang di kendong bertaburan....
ayat yang akhir tu aku setuju
>>jgn cuba dpt apa yg kita sayang..tp sayangilah apa yg kita ada<<
kadang2 ble kita ska n sayang kat seseorg tu..kita xleh nak memiliki nya...ckp la sekadar kita dpt ikut perkembangan dia sudah memadai,doa kan kesejahteraan dia...sebab da org lain yg maybe kita xperasan sayang kat kita...
>>pape pun hidup mesti di teruskan<<
ok bro...

iNamoRata said... @ July 19, 2009 at 3:10 PM

aquarius..
oo..
even kita suka dgn org tu..kita juz dapat ambik tau pasal dia je..sbb takut yg dikejar tak dapat yg dkendong berciciran..
somehow,,
sy suka sgt kat sumone..btw,,saya juz dpt berkawan dgn dia ja..
then,,at da same time..
sy tkut..he will said.."cinta ku bukan utk dipersendakan"...
tapi..dlm hati saya..hanya saya yg tahu..huhu

akusindora said... @ July 19, 2009 at 5:40 PM

biar kepada siapa hati itu telah diberikan pastikan pemberian itu ikhlas sebab pulangannya serupa..

Khairil Khamis said... @ July 19, 2009 at 7:15 PM

sindora: kalu dh ikhlas tp masih sebaliknye...mcm mane??

akusindora said... @ July 19, 2009 at 7:57 PM

berbalik kepada jodoh encik khairil..ikhlas nya hati kita..kita boleh tentukan..sbb ia ditgn kita..tp ketentuan jodoh hanya pada-Nya..

iNaMoRaTa said... @ July 20, 2009 at 11:50 PM

sokong2..
betul tu encek bubub..
ada la hikmah disebaliknya tu...k..

Anonymous said... @ August 4, 2009 at 12:51 PM

kepada aquarius sy telah mempelajari simpulan bahasa selam lebih dari tujuh tahun mungkin mencecah belasan tahun,disini diharapkan supaya tidak kecil hati atas teguran ikhlas sy... ayat simpulan bahasa tu sedikit salah yang betulnya begini "yang dikejar tak dapat yang kikendong berciciran" heheheheheh

Anonymous said... @ August 4, 2009 at 12:52 PM

typing error dikendong....