Kawan..........



kawan...
Korang sedang apa skang ni??

kawan...
ko tau kan aku rindu korang??

kawan...
korang tau kan sedih bile aku tak disamping korang..

kawan....
korang tau kan aku perlukan korang sekarang..
tapi korang jauh dari aku....
datang la teman aku...
walaupun aku tau korang sentiasa sibuk dengan hal korang...

kawan...
korang tau kan aku ingat jasa korang??
jaga aku bile demam....
bagi aku air kelapa...supaya cepat baik..
urut perot aku sampai cirit birit...
macam2 lagi...

kawan...
betol ckp korang...
kwn dtg ble aku sush...
"kwn la yg dpt tolong kau ble kesempitan..."

kawan...
walaupun aku jauh dari korang..
ingat...ak sentiase ingt korang...

kawan..
walaupun korang jauh...
ak berharap korang jaga diri...

kawan....
AKU PASTI AKAN JUMPA KORANG LAGI.....


Posted on 11:29 PM by Khairil Khamis and filed under | 2 Comments »

2 comments:

akmal said... @ July 20, 2009 at 2:21 AM

kami pun rindukan ko...6 sem kita bersama...dah macam2 kita lalui...biarlah apa yang terjadi dalam hidup kita 2,hanya satu dugaan dr Allah s.w.t...setiap yang dtg 2 da hikmahnya...

iNaMoRaTa said... @ July 20, 2009 at 11:40 PM

so sweet..terharunyaa...
huhu..