:::SIMPTOM MALAS KE TAHAP KLIMAKS:::

sebaik tibe di pekarangan DPP Bank rakyat...
tiba-tiba simptom malas aku semakin lama..semakin meningkat...
bukan kerana..
malas untuk study..
malas untuk bersukan..
tapi malas..
nak online...
dan lebih kritikalnya..
MALAS UNTUK UPDATE BLOG AKU...
jangan tnye sbb ape...
mungkin sbb laptop aku xde di depan mata aku...
mesti korang pelik kan kenapa??
sbb...
rosak..so...
laptop aku ada kat kedai...
aku dah anto kot setibanya aku di UUM ni..
xsilap aku 21.12.08 aritu..
la ni..bertarikh 16.01.09 xsiap2...
Tuhan...aku rindu laptop aku!
byk kot idea dalam kepala otak aku..
untuk topup artikel kat blog aku..
tapi since laptop aku xde..
so idea2 aku tbantut...
doakan kesihatan laptop aku ya! hahaha...
Posted on 9:20 PM by Khairil Khamis and filed under | 2 Comments »

2 comments:

Kim Kartikah Lee Ismail ( kentutkecil) said... @ January 17, 2009 at 3:43 AM

taw xpe..bg i...laptop i da mcm bf i..

Unknown said... @ January 20, 2009 at 1:04 AM

HMM...dun worry, ur lappy gonna be fine...hmm....