Obama...antara Islam, Israel dan Amerika

mase aku berada di rumah Din, di Kluang, aku di bawa ke mall baru dinamakan Kluang Mall. Hakim dan Paan pon dh tgu kat sane sbnrnye..

pusing nye pusing..jmpe la kdai POPULAR..kami pusing2 kat kedai tu..tbe2 aku tpandang satu buku yg menarik perhatian aku...



OBAMA...ANTARA ISLAM, ISRAEL & AMERIKA


sbnrnya, keberatan gak nak beli buku ni..fikir2 balik ape yg kwn aku (YDP n hakim) ckp.." isu skang ni pasal obama..." so tros aku beli...bkan mahal pn.. utk pgetahuan gak... RM15.90 je..


byk gak perkara yang aku xtau pasal obama ni...

siapakah sebenarnya obama??

benarkah dia muslim??

benarkah beliau pemimpin yang Anti- Israel??

mampukah Obama, presiden kulit hitam Amerika mengikis prejudis warna kulit di negara kuasa utama dunia itu???

Posted on 3:36 PM by Khairil Khamis and filed under | 8 Comments »

8 comments:

aquarius said... @ January 28, 2009 at 5:45 PM

tahu kah anda obama fasih berbahasa indonesia...
tp ramai yg xtahu...

Chairiel said... @ January 28, 2009 at 6:01 PM

saya tahu hal itu..
kerna bpak angkat die seorng muslim di indonesia..di menteng,,
die pnah bersekolah di sane sampai darjah 4..
tp malangnye..
die xpnah di ajar pasal islam...

:: Cikgu Wiween :: said... @ January 28, 2009 at 8:12 PM

salam ziarah dik chairel.

err..awak panggil sy cik ja? sapa cik ja tu? huhu

~wAniE~ said... @ January 28, 2009 at 9:35 PM

syg die x pnh di ajr tentang islam event bpk angkt die islam..tp dgr citer die m'yokong israel..btol ker??

Dina Hasbulah said... @ January 29, 2009 at 5:26 PM

so, what's the result afta u bace buku tu??

honeyz said... @ January 29, 2009 at 8:00 PM

saya ada terjumpa buku tu jugak kat popular...sempat gak baca sket2...tp x beli pon..huhu...tp honestly sy tak caya dgn obama...ayah dia islam tp mak dia yahudi...ntah la...kita tgk dulu cr pemerintahan dia...then, baru leh judge....huhu

aquarius said... @ January 30, 2009 at 4:06 PM

saya setuju dgn honeyz...
kita tengok dulu cara pemerintahan dia..then baru kita blh judge..
bapa islam...mak yahudi..
anak tersepit di tengah2....
obama org kulit hitam..
so pape pun kiota kena lihat cara pemerintahan dia..
then baru blh discuss

honeyz said... @ January 31, 2009 at 11:15 AM

ada lagi yg sy nak tambah...sy terfikir2...kenapa mslh di gaza AS diam je...kalo dah nama amerika ttp amerika sekutu israel...tak kisah la sapa pon yg memerintah....huhuhuhu