[26022010] Air Mabuk macam air teh

Bangun2 tido teros ingat orang melayu togak air setan.tibe2.....hahah... tros capai laptop aku utk ekpresi aku. aiseehh...tringat sorg member dgn bangganya minum air tu.... ko tu dah melayu aka muslim tak payh la nak bangga ko minum... pastu dgn YAKINnya tau sume semua jenis air2 camtu.. dgn tangan2 bckp.. ye la kalao ko dah minum tak pyh la nak cakp2...togak sorang suda.... belum lagi tgk kat ruangan mencari teman yg selalu aku login... aiseeh....bgmbr dgn botol air tu dah rupe botol air coke dibuatnya... belum lagi yg bgmbr tgh togak.... malay nowadays... lantak korang la......aku nak nasihatkan penggemar air mabuk... lpas ni aku dah lpas tanggungjawab aku...

"Hai orang-orang yang beriman, sesungguhnya (meminum) arak, berjudi, (berkorban untuk) berhala, mengundi nasib dengan panah, adalah termasuk perbuatan syaitan. Maka jauhilah perbuatan-perbuatan itu agar kamu mendapat keberuntungan.Sesungguhnya syaitan itu bermaksud hendak menimbulkan permusuhan dan kebencian di antara kamu lantaran (meminum) arak dan berjudi itu, dan menghalangi kamu dari mengingat Allah dan sembahyang; maka berhentilah kamu (dari mengerjakan pekerjaan itu).

(Surah Al Maa-idah pada Ayat 90 hingga 91)

Posted on 9:17 PM by Khairil Khamis and filed under | 1 Comments »

1 comments:

lieya orange M.I. said... @ February 26, 2010 at 11:16 PM

aper yg dorang banggakan sgt dapat minum air tu pun taktahu laa...huhuuuu